trečiadienis, rugsėjo 30, 2009

nervous breakdown

Pildau tą sumautą UCAS'ą ir žiauriai užstrigau ties 'Education'. Nesusigaudau kaip ir ką įrašyt.. Krč noris rėkt, verkt ir plaukus rautis. Nervai nebelaiko. Nieko nesuprantu. Iš viso niekur aš neįstosiu jei net šitos nesąmonės užsipildyt nesugebu. Eina nx viskas.. -.-

I NEED SOME SERIOUS HELP.

1 komentaras:

  1. Kam nervuotis taip,tik prazilsi! Matai,koks supistas mano ruoduo ir visi metai buvo del UK?(bet isduosiu paslapti-verta.ishsilavinimas cia yra neitiketinas.rimtai.jau matau.darbo daxuja ir biskis, bet joa,zjbs.)

    Education spaudi add qualifications, ten berods riek irasyti mokykla.IS tikruju,siulau parasyti tatei,nes ji pasidare mano education skyriaus screenshot'a, tai ji tau persius ir susigaudysi greitai po to.
    Svarbiausia epr daug ensiparint,nes niekuo nepadeda,tik slows down the process.
    Parasyk,jei tate atsius ir gausi,jei ensuprasi,parasyk man e-maila,as juk nemiriau :D
    zinau kos sudas visa tai,ir fucking sunku tai daryt veinam (learnt it the hard way xD) taip kad rasykit man,as po paskaitu grizus atrasysiu,nes komaps vienintelis gyvas daiktas mano kambary xD

    kisses and hugs from za land of za queen

    AtsakytiPanaikinti