ketvirtadienis, gruodžio 24, 2009

~*I hear the clocks counting down*~

emmurée
バレリーナ.mp3


Tai viena "pačiausių" mano klausomų grupių.
Kaip tik tokiem depresūchiniam kaip aš.
Kartu su deadman ir Sugar.

Ačiū dievui, jie dar nėra išsiskyrę. Ir meldžiu visų aukščiausiųjų jėgų, kad spėčiau nueit į jų koncertą.

Gal dėl to taip ir noriu į Leedsą? Nes jis vienintelis antrais metais studentus siunčia į Japoniją.

Be to susitarėm su dummy children gitaristu, kad būtinai aplankysiu jį jo koncerte. Šiaip man kažkaip sunku patikėt, kad visus tuos metus išlaikiau su juo ryšį. Sakė, norės mano future grupės paklausyt irgi :D
Šiaip kas gerai, kad jeigu išeitų su juo normaliai in real life susimatyt, tai man būtų labai didelis paskatinimas ir parama. Nes nu vis vien jis kaipo priklauso nagoya kei klanui, o šio žanro vienas iš esminių bruožų, kad muzikantai palaiko glaudžius tarpusavio ryšius ir migruoja po nagoya kei grupes tarpusavy.
Kadangi vis vien atvažiavus jau normaliai gyvent Japonijoj, neturėsiu labai daug pažinčių (turiu omeny japonų, kurie yra muzikantai + žavisi nagoya kei muzika), tai man galbūt šis ryšys padėtų susirast narius savo grupei??
Jeigu ką, tai aš tikrai nebendrauju su juo todėl, kad jis mane kažkur prastuminėtų. Jis labai mielas žmogus. Bet esmė ta, kad jis vis vien turi pažinčių tam "klane" ir galėtų mane supažindint su kokiais muzikantais, kurie suprastų, kokią muziką norėčiau atlikt.
Nes nu gi neatsistosi kur nors vidury sankryžos su plakatu "ieškau muzikantų nagoya kei grupei" :D
Čia gi pogrindis, doh xD
Aišku, galėčiau ir šiaip tarp studentų ieškot muzikantų, bet nu jie ryškiai norėtų grot kažką tokio kaip Radwimps ir pan. stuff.

Sorry, mano mintys kažkokios labai padrikos. Matyt, energetinis gėrimas veikia xD

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą