pirmadienis, lapkričio 02, 2009

~*I'm flying to you, baby*~

Nu va, nusipirkau lėktuvo bilietą sausio 18 dienai. Norėjau ir planavau ankstesnę datą, bet kol patėvis pervedė pinigus į mano sąskaitą, tai kainos spėjo pasikeist. Bl koks nervas suėmė, jūs net neįsivaizduojat. Ir vis per ta grybą, kuris negali įvykdyt prašymo kuo įmanoma greičiau, užuot šūdą malęs ir tempęs laiką. Nu krč visada taip -.-
Man pikta, kad kone visą sausį dar būsiu priversta sėdėt Lietuvoj, kai norėčiau kuo greičiau atsidurt UK ir dirbt :>
Nu nesvarbu dabar.

Beje, mokėjau 131lt su visais mokesčiais. Skrisiu star1 airlines. Lietuviška kompanija, nauji, švarūs lėktuvai, malonios stiuardesės, skraidina iš Vilniaus, nėra durnų taisyklių dėl bagažo. Krč nepalyginsi su ryanair.
Tai tiek žinių šiam kartui.
Tingėjau angliškai rašyt. O ir nėra reikalo :D

5 komentarai:

  1. eee, gal tada su mumis pries isskrendant nueisi i ninja assassin premjera?=D

    AtsakytiPanaikinti
  2. sausio 15 diena, kaip tik diena po mano gimses hehe xDD dovanele desu =D

    AtsakytiPanaikinti
  3. nu pažiūrėsiu, kaip man su finansais bus. pranešk, kai jau planuosit rezervuotis bilietus or smth :D

    AtsakytiPanaikinti
  4. As skrendu sausio 14d :) reiks pasidaryt bye bye party,huh? :)
    Man star1 netinka visiskai,nes neskrenda i siaure kai manr eikia ;/ ech...

    AtsakytiPanaikinti