antradienis, sausio 19, 2010

~*Ir atvyko. Ji*~

Sveiki, sveteliai, taigi vaigi naigis aš saugiai (Kajitoku ir to kažkokio lakūno - slapto agento, kuris sėdėjo per skrydį šalia manęs, dėka) parsiradau in savo naująją grytelę, kurioj, jei Budos ir Alachai man padės, gyvensiu apie 7 mėnesius.

Pats skrydis buvo kiek varginantis, nes man visada ten išvarva (ne nuo verkimo xD)akys ir dėl slėgių skirtumo užuskausta galva, bet neprailgo. Kadangi sekiau bandą, tai net oro uoste niekur nepasiklydau :D Bet buvo žmonių, kuriem pasisekė mažiau nei man. Dar Lietuvoj, prie pasų kontrolės, viena tokia kaunietė padūchinta liko, nes per Londoną planavo skrist į Albaniją ir nesusivokė prieš skrydį pasitikrint ar paso galiojimo terminas nepasibaigė, ir taip, jis buvo pasibaigęs, ir taip, jin ten raudojo apsikabinus savo šakotį, o aš stovėjau ir kantriai laukiau savo eilės, bijodama paprašyt, kad pasiskubintų, nes nuo jos laisvai iš šakočio į dantis, jaučiu, būč gavus :D

Tai va, žodžiu, oras Britanijoj nerealus, nes nebereikia svilint pirštinių rūkant, o Kaji skundžias, kad jai šalta. Blem išlepę žmonės :D Parūkytų prie -12C..

Jau spėjau patirt, kad lenkai čia mėgsta užkalbint, kas labai knisa, nes jų anglų sucks ir šiaip baisu, nes čystai man jie vos ne kaip baltieji pakistaniečiai -.-

Namas, kuriame gyvenu, visai cool. Nuomininkai, tai tokie omg... krč atvariau į namus su lagaminu, o tie virtuvėj sėdėjo, tai pasakiau "good evening", tai iš tos pusės teparėjo spengianti tyla. Kaip jums tai? :DDD O dar sako, kad lietuviai susiraukę ir nedraugiški..
Žodžiu, yra čia toks vienas Lestato dvynys brolis, kurio turbūt Ponia Lestatienė atsisakė, nes anas buvo negražus, tai pagalvojo, kad jai užteks ir to vieno nebrokuoto sūnaus :DDD O jei rimtai, tai jis man toks creepy, ką aš žinau.. Girdžiu dabar kažkas virtuvėj kuičias, tai net nežadu ten eit, nes aš jų bijau xDD

Už tvoros, kitam kiemuky, gyvena toks durnas šuo. Aš, gaila, patamsy dar jo gerai neįžiūrėjau, bet reiks jam būtinai duot kokią klyčką, nes jis mum su Kaji neduoda tyliai ramiai parūkyt xD Sakėm, pavasarį išsikepsim iš jo BBQ, nes jis knisa xDD Bet šiaip gerai, kad va tam Lestatui, ar da kuriam nors iš tos chebros, be šansų pas mus per langą įsiropšt ir išgert mūsų kraują, nes tas ciucikas iš karto aliarmą paskelbs :D

Šiam kartui kaipo ir viskas, kol Kaji darbe, reik susitvarkyt savo šmutkes, po to kai jinai grįš, reiks užklijuot duris NINJA ASSASSIN plakatu. Vakar žvengėm, kad kadangi tam plakate matosi tik Rainiaus dantys, tai galėsim tą plakatą biškį žemiau priklijuot, o viršuj galėsim su kreidelėm kasdien paišyt vis kitokias Rainiaus akis ir antakius xD Čystai neturim ką veikt xDDDD

Ok jau tikrai varau. Jūs ten Lietuvoj nenušalkit savo galūnių~~~

3 komentarai:

  1. dabar tu kaip kokia pareiginga house wife, lauki griztancio vyro,t.y. kaji is darbo ir tvarkai namus =DDD
    kita karta galetum kokios vizualines medziagos aka foto idet =D

    AtsakytiPanaikinti
  2. joo.. sedziu, laukiu ir gadinu jos last.fm chart'us :DD
    as dar nieko nenufotkyjau. bet siaip ir nezinau, ar kaji turi koki software, leidzianci butent is mano fotiko fotkes perkelt. nu paziesim xD tuoj ji gris ir issiaiskinsiu xD

    AtsakytiPanaikinti
  3. uuu! kaip smagu, kad viskas gerai tau ir laimingai nuskridai! Sekmes ir toliau! beje, aciu uz jusu buveines aprasa ^^

    AtsakytiPanaikinti