šeštadienis, vasario 28, 2009

aš dar gyva :D

Aš jaučiu man teks mest rūkyt vien tam, kad prie manęs daugiau nebesikabinėtų jokie vyrų padermės atstovai (woah kažkaip feminizmu pakvipo :D). Tik sustoju kur viešoj vietoj (nu dažniausiai renkuos nuošalesnę, bet jie ir ten mane susiranda) parūkyt, tai netrukus jau teks išmest dirbtinę šypseną kokiam diedui ir mintyse galvot kaip čia greičiau to pašnekovo atsikratyt..
Kai aš rūkau jie prie manęs vos ne vorele eina.
Wtf.. ką tik supratau kame šuo pakastas..
Kažkada skaičiau, jog vyrai rūkančias moteris automatiškai laiko lengvai prieinamomis. Kekšėmis. Nesismulkinkim.
Vaje..
Šiaip manau bent jau kol kas.. kol nemetu rūkyt.. reik nusipirkt kokį gražų žiebtuvėlį, nes jau biškį gėda atkišinėt tą savo raudoną nesusipratimą, vadinamą žiebtuvėliu už 50ct..

1 komentaras:

  1. man patinka sitas irasas :D tik nepatinka,kad kabinejasi prie taves diedai, o ne grazus baxurai...;/

    AtsakytiPanaikinti