pirmadienis, gegužės 04, 2009

fast and furious xD

Jau ir pamiršau, ką rašyt norėjau :D
Tai va.. savaitgalį buvau Panevėžy. Priedo ten susitikau su Aiste. Blyn metai laiko nesimatėm. Kaip greitai bėga laikas ;o Pasiimė mane su mašina nuo Norfos. Buvo ji, jos draugas ir dar vienas vaikinas. Tai iš viso mes keturiese. Aš šiaip neplanavau kažkur važiuot ir visas šitas įvykis man buvo kiek netikėtas, nes nesulaukus Aistės, jau sutemus, aš variau namo, kai jinai man parašė, kad atvažiuoja pasiimt. Tai ir išvažiavom.. prie stiklo fabriko drago pažiūrėt :D Buvo geras! Vidury nakties, miesto pakrašty.. vaikinai rūko mašinoj, prasidarę liuką (pz galvojau, kaip dabar reiks grįžt namo, su dūmų kamuoliais aplink save xD), mašinos lenktyniauja.. jaunimėlis.. ech.. :D pasijaučiau visai kaip filme "Greiti ir įsiutę" :D Po to atvažiavo policija.. ir grįžom namo.
Kas žiauriausia, mama galvojo, kad aš iki 22h grįšiu. Neiškentus skambina 23:30h "KUR TU ESI?!! KADA GRĮŠI?" o aš, tiesą sakant, to nežinojau.. :D tai ir teko sakyt "nežinau...". Bet kažkaip gerai baigės. Kadangi pas senelius bute vietos nėra labai daug, tai man tenka kartais su mama miegot tenais. Tai blem nežinau, ką ji pagalvojo, kai grįžau visa dūmais pradvokus :D Dar aptikau namo į laiptinę beeinanti, kad kebabinės klientai pavertė berželius lauko tualetais.. ;/ ot..

Vis neapleidžia noras, nuvarius į Japoniją, susižinot kur pas juos visokie driftai rengiami. Tik baisu, kad po to dar susems policija per reidą ir mane deportuos iš šalies :D

1 komentaras:

  1. Nedeportuos,jie juk i viska ziuri pro pirstus when it comes to foreigners xD be to, visada gali apsimest kad nemoki nei jp nei angliskai :D sneket su jais leituviskai ri jie vargtu eiskodami tau vertejo XDDD

    bet sita sitorija tj woah :D grynai kaip is filmu!!!!

    AtsakytiPanaikinti