pirmadienis, gegužės 04, 2009

Ką dar aš veikiau savaitgalį

Per 20min. Babilone susiradau suknelę ir batus paskutiniam skambučiui:



Išverčiau močiutės spintas, ieškodama visokių senų drabužių. Radau keletą mamos paauglystės drabužių, kuriuos tikrai panaudosiu. Tik ne Lietuvoj, o Japonijoj, nes man nepatinka tas jausmas, kai bijai eit gatve, kad negautum į galvą.. :D
Old skool'inis megztukas-maikutė:




Dar pas senelius man jau nuo seno įsiminė vonioj tokia lenta, ant kurios išdegintas ABBA atvaizdas. Mama davė tokį spec. įrenginį tam reikalui skirtą, ir leido man pasižaisti. Grynai į sovietinius laikus grįžau :D Dar atviručių antikvarinių nukniaukiau..
Mano menas :D :




Žaidžiau su antikvariniu fotoaparatu, senesniu net už mano senelius. O jie seni :D :


Ir radau keletą senų daiktų, kuriuos būtų galima nepigiai prastumt ebay'uj.. :D

Tai tiek..

4 komentarai:

  1. ee megztukas koks kietas, ko cia bijot iseit, ner jokiu emo pripiesta ant jo =DD o siaip suknios foto kai pamaciau, pagalvojau, jog cia mano postas apie mano mamos suknia =DD

    AtsakytiPanaikinti
  2. tai megztukas tas fignia.. bet dar pasiimiau tokia oranzine su baltais taskiukais suknele tokia grynai kaip panos eidavo sovietiniais laikais pieno bonkiu pasiimt XD ir dar tokia keista raudona raukta maikute, kuri baigias virs bambos.. pz tik ir eit i karnavala koki xD
    ta suknia tai keista.. bet ant kuno visai kitaip atrodo nei pakabinta.

    AtsakytiPanaikinti
  3. nu esme mane veza tokie senoviniai rubeliai =D tai kai uzplaukia nuotaika ir laiko yra varau i humana traku gatvej, ten yra nerealus skyrelis 70's and 80's fashion =DD
    taip apsirenk ja ir parodyk =D

    AtsakytiPanaikinti
  4. E,rubai awesome!!!!!!!! Nufotkink ta oranzine suknele,pleaz!! Beje,retro stiliukas db madoj ^^

    *jos 15min leistinu prie net eina i pabaiga T__T* tas deginimui skirtas daiktas cool O___O ♥

    AtsakytiPanaikinti