penktadienis, gegužės 22, 2009

susimoviau T.T

Ne nu fak fak faaaak... šiąnakt baigiu save užgraužt beskaitydama kitų abiturientų įspūdžius apie lt egzaminą.. nu kodėėėėl kodėėėėl aš parašiau mažiau nei 400 žodžių... nu nors nusišauk dabar.. bet aš kažkaip juodrašty parašius buvau įsitikinus, kad bus gerokai virš 400 ir taip ramia širdim viską perrašiau į švarraštį, po to skaičiuoju, ir matau, kad neužtenka žodžių.. po paskutine rašinio eilute parašiau brūkšniuką ir 400. bet tai... nu bleeeeeet.. įdomu, kiek už tokius dalykus numažins. nu naaaaa.. kiti ten blem virš 600 žodžių prirašė.. >_>" jaučiu dar prisiknis, kad temą paviršutiniškai aptariau..
ai nu ir bbd..

6 komentarai:

  1. 600 zodziu yra blogai, ensiparink, nes didzioji dalis vertintoju enskaito toliau 400-450zodz.ribos, nebent lb idomu ir pan, taip kad nesiparink. as parasiau apie 440~ tai mokytoja sake,kad normaliai (aisku,tema irgi pavirsutiniskai aptariau,nu bet px, lievai jauciaus,nuotaika xuj buvop, man dzin xD, aisku,db save grauziu,kaip ir tu.)
    Bet del zodziu skaiciaus ensinervink, ritmai.

    P.s. kaip akrtais dziaugiuos,kad neskaitau internete atsiliepimu :D

    P.s. gal jie 600zodziu parase teksto analizej o ne rasiny..?

    anyways, nesiparink. dabar neverta, belieka laukt menesi tu rezultatu

    AtsakytiPanaikinti
  2. nu bet nx nx nx girdejau, kad jei maziau 400 zodziu parasai, tai balus tada atimineja.. nu blet nu T___T

    AtsakytiPanaikinti
  3. Ten man rods tik nuo kiekvieno trisdesimt zodziu maziau, tai jei tau truko kokiu 10 gal neatims. O del 600z. tkr ner lb gerai. Geriau jau maziau, bet protingai manau.

    Nesiparink! Viskas bus gerai. Isaus nauja diena. nesiparink.

    Ehhh? ko man cia ta daina lenda i galva >.<

    AtsakytiPanaikinti
  4. nu jei nuo trisdesimt atimineja, tai as per snargli vos vos issikapsciau :D fuf..
    bet vis vien tai nekeicia fakto, kad egza parasiau zemiau galimybiu ribos xD pati nesuprantu, kodel taip nesistengiau T.T

    AtsakytiPanaikinti
  5. Same here... Bet ka as zinau, man taip visada buna,kai kazkas svarbaus,tai niekada nepadara,kaip noriu ar bent jau galiu. Cia matyt mums galioja vadinamasisi kiaulystes desnis.... ;/

    AtsakytiPanaikinti