trečiadienis, gegužės 27, 2009

morčius

Nu ką, minčių galiūnai, tai sakot už 6h laikot matematikos valstybinį egzaminą?
Deja nieko negaliu padėt. Tik sėkmės palinkėt. Jums jos tikrai prireiks :D

Tik žie nepavirskit man tokiais nerdais:

Bet, žodžiu, vis vien. Kad man nepasišiktumėt :D O jei pasišiksit.. nu nieka.. nuo šviesaus alaus kaipmat prašviesės :D Bet statysit jūs.

Šiaip, aš manau, jūs jau pastebėjot, kad nelabai turiu ką protingo pasakyt.. Tai tatai aš jums siūlau dar ir dar kartą pasigrožėt mano būsimu vyru Hazuki. Taip aš jum sakau, jau galit kompiliuot, kaip maždaug jūsų būsimieji krikštasūniai atrodys (Hazuki genai daryt tik berniukus skirti, pamatysit). Nu blet kokius aš čia vėjus šneku :D Aj nu man atleistina. Jau vėlu.
Tai vat.. griebsiu jįjį.. o jijis griebs mane..



*šuldubuldu!!!!* xD

2 komentarai:

  1. Pradėk balintis plaukus, nes man rods jam patinka blondinai (-ės)...

    AtsakytiPanaikinti
  2. ir tu pastebėjai, kaip jis gašliai žiūrėjo į to blondino papus?;D aš vos neapalpau tą žvilgsnį pamačius *w* *drool* xD

    AtsakytiPanaikinti