antradienis, gegužės 12, 2009

Taip taip Agnė mirs :D

Ajajaj pasirodo man iš geografijos tik 6 išeina. Reikia atsispausdint kokį nors referatą apie ekologiją ir gal 10 parašys :D Kažkaip buvau tikra, kad 7 tai jau tikrai išeina @__@
Šiandien grįžus iš mokyklos smigau keturiom valandom. Dabar taip gera.. Galvos nebeskauda ir ne bloga. Bet už tai ką sugebėjau susapnuot.. Jaučiu čia pranašiškas sapnas, kad tuoj mirsiu :D
Nepamenu visų smulkmenų ir šiaip sapnas nelogiškas, bet esmė tame, kad važiavom trise mašina. Nežinau, kas vairavo, bet iš dešinės sėdėjo mano klasiokė Sabina, o aš ant galinės sėdynės per vidurį. Nusipirkę laikraštį važiavom mieste ir, pasirodo, tas laikraštis toks kaip ir iš ateities, nes jo data pasirodymo turėjo būt rytoj. Ir Sabina skaitė kriminalinę kroniką. Ten buvo pranešimas, kad tokia ir tokia mašina važiavę jaunuoliai (mūsų mašina), pateko į autoįvykį, du iš jų sužeisti, o vienas mirė. Aš Sabinos klausiu visa peršikus: "KAS MIRS???!!!". Ji be žodžių perskaito toliau ir pakėlusi į mane akis sako: "TU".
Ir atsibudau.. o.o
Beje šiandien tik iš Kajitoku sužinojau, kad lazdynuose dar ir žmonių kūnų dalis visokias išpjautas ar nupjautas bei švirkštus degina. O aš dar šiandien išėjus į balkoną taip godžiai uodžiau orą. Taip gera po lietučio buvo :D Šiaip jei jau mėsą degina, tai turėtų ne šūdais, o kepsniais kvepėt, ale kažkodėl taip nėr :D

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą