sekmadienis, birželio 28, 2009

Kelionė į Užutrakio dvarą

Šiandien nusivežė tėvai už Trakų prasiblaškyt. Tai smagu visai gamtoj pabūt šalia senovinio dvaro komplekso. Dievinu dvarus. Mano kvaila svajonė yra nusikelt trumpam į tuos laikus, kai juose gyveno dar juos statę žmonės, su tom suknelėm ir kostiumais.. Su senom knygom ir baldais.. Pianino muzika svetainėj.. Nežinau, gal ir faina šiais laikais, kai galima komunikuot su visu pasauliu, bet kas pusę metų norėčiau nusikelt pailsėt į praeitį, kur pramogos būdavo skaityt knygas, groti pianinu ar jodinėt arkliais.. Aišku, nenorėčiau papult ten kur į kokią baudžiauninkų trobą ir art už duonos kriaukšlę. Man buržuiškas gyvenimas labiau prie širdies :D
Šiaip.. man patinka tas jausmas kai matai senus laiptus, ir žinai kad prieš porą šimtų metų jais lipo kokios gražios dvariškio dukterys su puošniom suknutėm.. tik man labiau patiktų tyrinėt tokias vietas vienai, o ne su tėvais, o ir dar krūva poilsiautojų. Žiauru, kas daros aplink Galvės ežerą. Žmonės tikrąja to žodžio prasne deginas pakelėse. Tik žiūrėk, kad nepervažiuotum.. Skruzdėlynas ant gatvių o.o
Štai kelios paskubom darytos nuotraukos. Beje, ačiū dievui, palijo, tai nebuvo taip žiauru, nes dar prieš lietų galvojau numirsiu. Kokie +32C ant saulės minimum.. aš nesutverta tokiam orui xD Aj ir dar šiandien garsiai pareiškiau, kad kada nors pirksiu Užutrakio dvarą *w* Aj ir dar.. norėčiau su kuom nors ten nuvažiuot pastovyklaut naktelę su palapinėm. Bet jaučiu norinčių neatsiras. O taip norėčiau prasiblaškyt.. :(



P.S.-nemiegosiu šiąnakt. ant tiek peršikus. tik nesuprantu kodėl :D pasirodo, kitų nuomonė man daug svarbesnė nei anksčiau maniau.. :<

2 komentarai:

  1. waaaahhhh....♥ Grazu,labai grazu!♥♥♥

    Norejau kaip tik tau arsyt, ar bijai ;D Nes mane db sueme toks blogumas...T^T shudas ne egzaminai.shudas.
    Siulau pamiegot,nes uzmigsi ryte kai tures pareit sms ;D

    AtsakytiPanaikinti
  2. Nu esmė, kad negaliu miegot, nes sapnuosiu košmarus. Jau geriau aš taip pragraušiu nagus iki ryto, nei dar košmarus malonumo turėsiu sapnuot :D

    AtsakytiPanaikinti