sekmadienis, birželio 21, 2009

Tebūnie naktis

Nevirškina man ko tais tos nelemtos gyozos :D kažkaip.. labai jau lietuviškai man jie nusimodifikavo.. nu, aišku, čia per mamą viskas, nes ta man labai komandavo pusę proceso.. :D nepasakyčiau, kad rezultatu likau patenkinta, bet mamai patiko.
Vis dar maudžia šonus visus po vakar. Žodžiu, po to kai išsiskyrėm su Norgaile, pradėjom nusilengvinimo vietos paiešką. Nuėjom į tokį kiemą, bet supratau, jog taip įžūliai elgtis galiu tik būdama girta :D Nusigrūdom iki PLAY'aus. Nusipirkau alaus (vis dar pilna pūsle, bet alų vis vien pirkau :D po to su sausainiais normaliai suėjo) ir užsilipom ant Tauro kalno. Kajitoku maždaug per pusvalandį mane pagaliau įkalbėjo eit s-s už krūmynų kažkokių :D Vis trukdė visokie neaiškūs žmonės šalimais, o dar policija už kelių metrų stovėjo.. Žodžiu, nusigrūdau ten kažkur, kur man ro ir pačios gyvatės veisiasi, ir atlikau savo šventą reikalą. Dabar nesveikas žvengas ima prisiminus, kaip aš pradėjau panikuot, kad mano šikna šviečia iš to šilo kaip kokia mėnulio pilnatis, ir kad dabar tikrai visi mane mato :D Ir dar vaidenos kažkokių žmonių balsai tarp žolių. Na bet gal ir nesivaideno. Kas ten žino :D
Fakyrų pasirodymas ryyyyškiai vėlavo. Taip ir nesupratau, ten chaos head buvo ar ne. Mano regėjimas tiek nedaneša :D Kai jau visi išsiskirstė, supratom, kad nebėr jėgų vėl grįžt į centrą. O ir makdo darbo laikas buvo jau pasibaigęs. Nu tai ką, kadangi pradėjo lyti, pasislinkom ant profsąjungų rūmų laiptelių kiek aukščiau, ten prie kolonų. Pasidėjau savo tašę, kad minkščiau galvai būtų.. Kajitoku ant manęs užvirtus.. Dar sugebėjau galiuką pledo ant veido užsimaut (kad dar kokie pažįstami netyčia nepraeitų pro šalį), užstačiau žadintuvą, nu ir bandžiau numigt bent valandėlę. Šalta, baisiai drėgna.. nieko neišėjo, nes Kajitoku visą laiką į kumštį kikeno, tai ir mane sujuokindavo. Taip ir pragulėjom gal porą valandų, kol man jau kojos aliarmo signalą nuo šalčio įjungė. Kaji užleido Kagerou, po to lynch. Tai taip ir varėm pasikratydamos ir pasišokinėdamos nuo Tauro kalno. Aš dar tą pledą užsimetus plasnojau :D Kaji plaukai irgi galingai atrodė xD Nu žodžiu sick vaizdelis.. :D Nesulaukiau savo trūlo, tai įlipau į belenkokį, kad bent iki chrasnūchos nuvežtų, o po to jau kaip nors.. Kelionės gale, autobuse dar ir klasiokę susitikau. O prie namo durų mane užkalbino kažkokia čystai apsišniojus ir susivėlus pana.. Galvojau jau tuoj peilį išsitrauks. Prašė pavaišint cigarete. Matės, kad nepatikėjo, jog neturiu (tikrai neturėjau..). Dar dabar ausyse skamba "Tai tada gero ryto tau, tamsta". Ir nuėjo nervingu žingsiu kažkur..
Kajitoku irgi, kiek supratau, nelabai fainai buvo.. Va jos sms:
"As tai namo peskom grizau nes buvo lb salta, trulas tik po 15min. butu buves, o dar stotelej kazkokie daunai baksnojo negyva kate, tai neapsikenciau." :DDD

Žodžiu, einu žiūrėt dokumentinio filmo apie hostus Japonijoj.. čius.

P.S.- Laukiu savo fotkės iš Big in Japan. ačiū ;D

2 komentarai:

  1. O as neturejau neto savaitgali, tai ne parasyt ar fotkes atsiust negalejau,o siandien visa dien adarzus ravejau. Och, norejau klaust,kaip jums sekesi,bet perskaitei mano mintis!♥ Fotke atsiusiu!♥
    Tikiuosi nepersalot T__T

    As grizus vis tiek kikenau,kaip ems sugebejom 3 ar 4 kart JI sutikt xD

    AtsakytiPanaikinti
  2. Nu nejAu ash taip nervinau? nu okei...nervinau nervinau xDDDD Gome...aj bet vis vien linksma buvo ''ekstreemas'' atseit gi xD

    AtsakytiPanaikinti