ketvirtadienis, birželio 11, 2009

o mano Vilniau.... mielas Vilniau...

Grįžtu namo.

- Duok vazą. Kur vaza?
- Kam tau?
- Nu kam, gėlei pamerkt.
- Tai kas čia dabar dovanojo?
- Norgailė.
- Pffff... *ryškiai nusivylus*


Nu, mama :D Būčiau pasakius, kad bachūras, tai būtų infarktą gavus, o kai Norgailė, tai vėl negerai :D Tai kas jai gerai???!!!

Aj žodžiu.. fun šiandien buvo :D

- Aš tik dėl Agnės link Mindaugo gatvės einu! Ir į makdonaldą! uoj LOL.. :D

Aj dar girta prisiminiau savo simpatiją. Nafik, Norgaile... kodėl aš neturiu geros akies? :D

Akių vėžyssss!!!~~ :D

- Pupi.. :D :D :D
- OK, aš jūsų nepažįstu..



Grynai minčių srautas kažkoks :D Galiu būt Škėma moteris. Va. Ir saugokit savo potenciją. Va.

2 komentarai:

  1. Nu jau as ka, ne i potencialais zmonas neitrauklta??? :D c'mon, jei nusivilsiu vyriska gimine, ieskosiu sau zmonos ir ji bus panasi i tave :D no joke :D

    Yaaaah,man ir smagu buvo :D Ir mes TURIM GERA KAI, PACIA GERIAUSIA! (tik kad nieko daugiau ir neveikiam, tik ziurim ;/ reikia pereit prie action!!!)

    AtsakytiPanaikinti
  2. man action tik su išprievartavimu asocijuojas :D

    AtsakytiPanaikinti