pirmadienis, birželio 29, 2009

egzaminų rezultatai

O, dieve, aš sapnuoju!!!!!!!!!

Egzaminų rezultatai:

Lietuvių: 81%
Istorija: 89%
Anglų: 98%

Du metus beveik nelankant mokyklos?????? Aš bliaunu kaip begemotas iš džiaugsmo dabar!!! Netikiu!!!! Man tokie stebuklai niekad nenutinka gyvenime. Negaliu patikėt.. geriau parašiau už 97% abiturientų??? Skiedalai!! O, dieve, nualpsiu. Aš svajonėse galvojau apie 65%!!!

Norgaile, ganbatte!! Laikau kumščius už tave!!!! Gal blogai sms išsiuntei? Nes visi jau viską gavo.

O dieve o dieve o dieve.. man silpna.


Dabar reik galvot, kaip panaudot šitą rezultatą..

Man silpna ...

3 komentarai:

  1. as gi tau sakiau, kad tu gerai gausi! ale zmones niekad netiki mano prognozem, nors as teisingai sakau :DDDD sveikinu!:D

    AtsakytiPanaikinti
  2. Nu nu, kur panaudosi,gal lik cia ir stok kur? :>
    (mano mamos paisulymas) xD

    AtsakytiPanaikinti
  3. kur aš čia stosiu? nei vienos studijų programos itin įdomios man nėr :<

    šiaip gerai yra tai, kad nesėkmės atveju užsienyje, turėsiu kaip ir kokią užuovėją dabar, nes galėsiu kad ir po kelių metų grįžus įstot. vat šitai man patinka, nes nebe taip baisu :D

    AtsakytiPanaikinti