ketvirtadienis, birželio 04, 2009

show must go on

Buvau tokia nusikalus, kad šiąnakt išmiegojau 12h. Visai gerai, iš tikrųjų. Kuo ilgiau miegi, tuo daugiau sapnų spėji susapnuot.
Vienas iš ryškesnių (t.y. kurį dar vakare sugebu prisimint), tai buvo toks, kad Gabrielius dirbo kasininku Maximoj, ir ten mes taip netikėtai susitikom :D
Čia turbūt dėl to, kad su klasiokėm prie alaus bokalo po anglų egzo prisiminėm senus gerus laikus, ir kaip Atgajoj per 'kultūrinę' dieną, man ištraukus Indijos temą, kad gautume daugiau talonų a.k.a. netikrų pinigų, Gabrielius pasiaukojo ir leido į jį klientam mėtyt iš šlapio tualetinio popieriaus per atstumą. Myliu tokius žmones :D
Heh ir vėl liūdesėlis užklupo.. ne tik dėl to, bet dar ir dėl.. na jei nešnekant apie tai, kaip susimoviau per anglų egzaminą, tai dar dėl to, jog vienas žmogus, su kuriuo aš užaugau.. nutrūkęs nuo tėvų grandinės baigia patapt 'pisama mėsa'. Gal ir žiauriai nuskambėjo.. tikiuos tas žmogus mano blogo niekada neras, nes nenoriu jo skaudint.. bet.. tie vakarykščiai mano bajeriukai buvo tik apsimestiniai, nes man dar ir dabar baisiai silpna.
Noru-chan, pameni tą šaltą verksmingą žiemos vakarą kartu? tai šitas atvejis dar siaubingesnis..

Šlykščiausia, kad man to žmogaus ateitis labai rūpi, bet šitoj situacijoj aš negaliu nieko jai pasakyt ar uždrausti. Ir žinau, jog jeigu papriekaištausiu, tai jinai nuo manęs atsiribos. Kas yra dar blogiau, nes tada iš viso nežinosiu, kas per situacija pas ją.

O gal aš per daug sureikšminu tokius dalykus? Tiesiog.. dar plius iš kitos pusės turių kaip ir akmenį ant pečių nešiot, nes negaliu nieko pasakyt jos artimiausiam žmogui. Pažadų laikysiuos kad ir kas bebūtų..
Bet jaučiuos tikrai šūdinai..

Kažkoks mėšlinas gyvenimas.. turiu rūpintis ne tik savo miglota ateitim (jeigu kas dar nežinot, tai į Jikei Gakuen nestosiu, nes sužinojau kosmines mokslų joje kainas), bet dar ir nerimaut dėl išsidirbinėjančių draugų.

Noriu vėl būt vaikas ir neturėt jokių problemų. Dabar galėčiau bėgt į lauką ir šokinėt po balas bei nesirūpint šviesiu rytojum.

Pirmas žingsnis turbūt būtų eit kartotis istoriją. Bet aš nieko nebesitikiu.. Kažkaip jau pasiryžau blogiausiam.

Dabartinę būseną geriausiai nusakytų vienas žodis: NUSIVYLUS.


Aj.. nu kiek galiu čia verkšlent :(

6 komentarai:

  1. mes bet kada galim pradet aptarta sudu versla :>
    o jei rimtai, tai stiprybes :>

    AtsakytiPanaikinti
  2. blem pamirsau jau savo slapyvardi toj busimoj saraskino kontoroj :D

    AtsakytiPanaikinti
  3. as irgi zinok, visaip bandziau atsimint, bet pamirsau xD

    AtsakytiPanaikinti
  4. oh fuck....fuckfuckfuck...

    T___________________T

    *sigh*

    Puikiai suprantu ta jausma, kai ne tik del save,s bet dar del kitu likimu turi parintis, sux sux sux....ypac da jei lieki bejegis...

    Blemba, nu bet ji juk nera kvaila, gal sugris jai kakzoks sazines, savigarbos ir morales jausmas, nes nu... blemba, moterys tokios yra, jos jaucia savo verte, o kai iki tokiu dalyku nusiritama, tai GOD, turi kazkas jai pasakyt, ar jei ne pasakyt, tai kazkaip enakivaizdzii aprodyt,kad elgiasi neteisingai... bet jei ji atsiribos, tada aisku, telieka stebeti...bleeeeeemba. o jos sese nieko nezino,ar ne?..

    Istorija is booooo.....siandien sapnavau,kad likus keliom h mes su tavim sedim kazkokioj mokykloj ir nervingai juokiames,kad nieko ensikartojom, o po to dedam skersa ir einam rasyt. Panasiai ir bus ble xD

    Blemba, zinai aks ukznisa? Kad zmogus engali buti savanaudis ir galvot apie save tik. Buna tokiu zmoniu ir kazkuria prasme jiems pavydziu, bent jau neslegia niekas be ju paciu. Hmmm...ne nezinau,ka cia patart geriau... Manau,kad jos artimiausias zmogus jai galetu proto ikrest, bet tik kai ji tai suzinos... Arba laukt, kol pati emrgina susivoks, kad dauzo save i sipulius...kas neatsitiks ilgokai matyt...Nes kadangi galiu remtis savo pavyzdziu, tai tereikejo viska isaiskint, kad zmogui apsidarytu geda ir suvoktu,kad daro baisu dalyka SAU, zemina SAVE...
    *sigh* Dangus tapo juodut juodutelis kol cia rasiau =___=

    AtsakytiPanaikinti
  5. Nu tai kas durniausia, kad jos sesė ne padėtų, o tik užsirauktų ir nesišnekėtų su ja n-mėnesių. Jinai tai ten moralės įsikūnijimas, bet vietoj to, kad bandytų moralą bent atskaityt, tai tik užsišika. Norėčiau jai pasakyt, kad sesę stebėtų, bet supranti man ta draugė pasakė viską tik tada kai prižadėjau, kad būtent jos sesei ir nesakysiu. Which sucks..
    Aš nesuprantu kaip galima save šitaip 'dalint' visiem. Net šlykštu pasidarė. Ta prasme.. aš ją pažįstu nuo penkerių metukų, ir mačiau ją augant.. Tai vos ne kaip matyt savo pačios sesę visų 'tvarkomą'. Ai nu.. bloga man :(

    Nuo istorijos irgi bloga :D Sapnavau, kad išsinuomavau namelį su bomžais Londone, ir suvokiau, kad man dar reik tą pačią dieną grįžt į Lietuvą, nes istorijos egzui ruoštis reik :D

    AtsakytiPanaikinti