trečiadienis, liepos 01, 2009

plaukiu pasroviui

Kažkokia šūdova nuotaika šiandien.

1. Vis pagalvoju apie tai, ką neseniai sakė Tatemyuu. Aš biškį.. šoke. Niekada nebūčiau net pagalvojus, kad taip gali būti. Oh well.. gyvenimas juokiasi iš mūsų visų. Vis vien nieko čia nebepakeisi. Ir ar yra prasmė judint tai, ką metus bandei užglaistyt širdy? Jei tiesą sakyt, tai nežinau. Šiaip.. negera dabar.

2. Nuplaukė kelionė į Noru-chan sodą. I'm such a failure.. Totally.

3. Šiąnakt sapnavau daug. Ir atsibudus kaip ir sapne jaučiausi kaip šūdo krūva. Žodžiu, visų sapnų nepasakosiu, bet esmė, kad the GazettE ir lynch. surengė koncą Vilniuj. Kažkokiam bare Pilies. g. Na iš pradžių viskas lyg ir normoj buvo. Kadangi patalpa labai maža, tai ir žmonių atrodė nemažai. Po to kažkaip konco antra dalis persikėlė į didelę aktų salę, kuri man savo dydžiu ir forma labiau bažnyčią priminė. Liko groti tik lynch. Žmonių buvo perpus mažiau, o dar tokiam plote jie iš viso paskendo tarp tų kėdžių. Biškį gėda buvo prieš lynch'us. Bet ką padarysi. Vis neradau patogios vietos, kol galiausiai atsisėdau pirmoj eilėj iš kairės. Nu ir tada prasidėjo. Iš kažkur atsirado mano klasiokas, kuris pradėjo mėtyt replikas apie Hazuki išvaizdą (kažkuom jo plaukai užkliuvo). Muzika nutilo. Hazuki iš pradžių tylėjo, kol aš kažką variau ant klasioko. Dar iš kažkur atsirado kitas klasiokas (pankovas jisai), kuris gynė mano pusę ir liepė atsiknist. Žodžiu, aš ir gyvenime to klasioko negaliu pakęst, tai dar ir į sapnus gaidys lenda. Dar jis ten kažką burbuliavo ir pagaliau prakalbo pats Hazuki (pasirodo, jis ir lietuviškai supranta :D). Nu jis nepamenu ką ten sakė, bet be isterijų jokių. Bet matės, kad žmogus šūdinai jautės. Pamenu to durno klasioko tik paskutinį klausimą: "Agne, taigi tu turi tiek ryšių su tais japonais ir muzikantais, tai kaip čia taip dabar į koncertą bilietą pirkai? Kodėl nemokamai neįėjai?". Aš ten biškį susimėčiau. Balsas pradėjo drebėt. Kažką pradėjau aiškint, kad noriu tokiu būdu paremti grupę ir japoniškos muzikos industriją. Ir atsibudau.
Kažkaip.. nežinau. Lietuvoj labai didelė tikimybė, kad jei kas ir atvarytų koncertuot, tai atsirastų debilų, kurie viską sugadintų. Visai kaip sapne. Ai..

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą