ketvirtadienis, liepos 16, 2009

brim brim

Valio! Ką tik atsiuntė specialią anketą iš Domino Day, tai dabar belieka ją užpildyt ir laukt atsakymo ar man reiks važiuot finalinei atrankai į Estiją ar ne.
Kas lieva, kad niekas neaišku, todėl nežinau ką daryt su lėktuvo bilietu į Londoną. Nes dabar nei pirkt nei nepirkt, kai nežinau ar priims mane į tą žaidimą. O su lig kiekviena diena man bilietas tai brangsta..
Nu žodžiu bus matyt.
Vakar naktį dar kartą paskaičiavau, kiek man kainuotų mokslas Jikei Gakuen. Teko prabliaut, nes nu tikrai tiek pinigų man gyvenime matyt neteks ir turiu dėl to mest savo svajonę. Labai žiauru kai svajonei trukdo ne kas kitas, o pinigai. Toks niekinis dalykas.. Aj žodžiu. Nebešnekėsiu šita tema, nes tik ašaros akyse kaupias.
Dar vakar žiūrėjau filmą "Vantage Point (2008)". Žinokit visai geras filmas. Daug veiksmo, nestandartinis siužetas. Man patiko :)

Blemba jei patekčiau į Domino Day, tai būtų labai gerai. Per porą mėnesių ~8000-9000lt užsidirbt. Dabar tik reik sugalvot protingą motyvaciją, nes gi nesakysi, kad varai dėl pinigų..

1 komentaras:

  1. omg,ko man sms neparasei,akd atsiunte anketa?? as ento enturiu gi TT^TT
    SVEIKINU!
    Db reik ka nors smagaus parasyti~the hard part T^T

    AtsakytiPanaikinti