trečiadienis, liepos 08, 2009

Suicide Club

Šiandien pagaliau pažiūrėjau "Suicide Club (2002)". Žiūrėjau per du kartus, nes vakar paprasčiausiai nulūžau prie pc bespoksodama į visas tas mirtis :D Tikrai pavargus buvau. Panevėžy lova, ant kurios miegojau, labai nudėvėta, tai sprandžinos šonkaulius bado.
Tai va.
Ką aš galiu pasakyt apie filmą. Na jis toks.. specifinis. Viena labiausiai patikusių vietų:



Ši vieta man įvarė šiokį tokį nerimą.. dėl to, kad man tai taip kažkur matyta. Ir tada supratau kur. Nemaža dalis mano sapnų yra identiški šitai filmo ištraukai. T.y. - koks nors psichas su makiažu, žudynės ir prievartavimai. Ir ta muzika.. Sukėlė lygiai tokius pačius jausmus, kokie mane būna apėmę ką tik atsibudus po tokių sapnų. Nesveikas jausmas.. Išsigimęs jausmas.
Taip. Ir tokia yra mano pasąmonė. Ir taip, man baisu gyvent su tokiu vaizduotės mechanizmu viduj. Kartais atrodo, kad ta giliai užsislėpus mano pasąmonės dalis vieną kartą net neįspėjus pradės veikt ir realybėj. Tikrai baisu. Baisu bijot savęs ;x
Šiaip tas filmas ir ganėtinai juokingas kaip pastebėjot :D

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą