penktadienis, liepos 24, 2009

Interviu

OU MAI GAD!
Ką tik skambino iš Domino Day. Viešpatie, aš ir vėl fail'inau ir vėl ir vėl ir vėl. Viskas buvo taip kvaila.. O, dieve... why I am so stupid xD
Nu žodžiu viskas nuo pradžių dabar.
Žiūriu sau Survivor 12 sezoną, kurį lietuvis laimėjo, ir Hazukis pradeda giedot per telefoną. Jau galvojau mama vėl skambina. Atsidarau dangtelį ir nežinomas numeris. Galvoju negi čia tas Oriflame berniukas skambina. Nenoriu kelt. Bet po to kažkas iš vidaus pastūmėjo mintį "o gal dar kažkas dėl darbo skambina?". Pakeliu ragelį. Kažkokia žmogysta kažką sumurma. Aš maždaug: "atsiprašau, kaip sakėt?". Ir tik kai ji vėl pradėjo šnekėt, supratau, kad šnekama angliškai xDDDDD biškį susinepatoginau, nes iš pradžių greitakalbe jai du kartus lietuviškai čiauškėjau xD Nu žodžiu pradėjo aiškint, kad jinai iš to tv show ir kad gavo mano application. Ir tada sako aš atvažiuoju... (čystai mintyse keikiuos, kad reiks į Estiją taip toli grūstis, bet ir apsidžiaugiu) į VILNIŲ rugpjūčio 1d. Apsistosiu Novotelyje gedimino prospekte. Mano smegenys jau ištinusios, o ranka dreba nuo info rašymo ant lapuko. Dar plius ryšys labai lievas buvo. Atrodė, kad ji lyg iš po žemių kalbėtų. Dėl to iš pradžių ir nesupratau net kokia kalba šneka :D Ir viso pokalbio metu pykau, kad medžiai ošia ir trukdo klausyt ką ji sako - LOL. Tai va, žodžiu ji man pasake, kad rugpjūčio 1d. nori susitikt ir paklausė ar aš galiu. Iš esmės, tai negaliu, nes tą dieną turiu būt Panevėžy bo močiutės jubiliejus. Mintyse tyliai prakeikiu save, kad kažkoks tv show man svarbiau už močiutę, bet pasižadu kaip nors autobusu vis vien nusigaut vėliau į Panevėžį. Bet po to jinai man pasakė, kad 10h norėtų susitikt ir man palengvėjo, nes tikrai spėsiu po to nuvaryt dar į Panevėžį.
Kažkaip nežinau.. jinai manęs paklausė kaip jaučiuosi. Pasakiau, kad laukiau jos emailo. O dabar esu laiminga, kad paskambino. Bet man kažkodėl atrodė, kad aš labai nemandagiai šneku. Bet nu nx kai taip netikėtai tau paskambina ir pradeda angliškai varyt, tai man biškį smegenys užsikirto xD Na tikiuosi pavyks nuomonę apie save pagerint per susitikimą. Jei pavyks, tai tada pakliūsiu į finalinę atranką. Jei ne, tai labai ilgai verksiu. Žmonės, jūs gi galit paliudyt kaip man tų pinigų reikia :D
Žodžiu.. prašokinėjau po butą cypaudama, kad nors kartą bent į interviu kažkur pakvietė. Nes kiek besiųsdavau savo gyvenime į visokias atrankas, tai net iki interviu nenusikapstydavau (Noru, tu gali tai patvirtint). Tai žodžiu.. bent tiek gerai. Gerai, kad... žmogus su manim akis į akį šnekės, o ne tik spręs iš mano nevykusios anketos.
Meldžiuos, kad lietuvių šiais metais labai mažai pretenduotų, nes blem.. aš šitą atranką laimėt ŽIAURIAI noriu. Dabar turiu savaitę paruošti namų darbus. T.y. kuo daugiau susižinot apie Domino Day, kad nepaslysčiau per intervą.
Wish me luck. I need it more than ever before.

3 komentarai:

  1. Waaaaa!!! SEKMES!!!!!! *O*!!! OMFG!!!! SEKMES !! LAIMEK IR PATEK I FINALA!!!!!!!!!!! *o*!!!! SEKMES~~~!!! OMFG!! NEREALU ;o;!!!

    AtsakytiPanaikinti
  2. Wooooooooooooooo!!!!!!!!!!
    GAMBATE!!!!!!!! MUAHAHAHAAAAAA!!!!
    Neshik i kelnes, viskas okei bus xD

    AtsakytiPanaikinti
  3. WOWWWWWWWWW!!!!! Sveikinu nuosirdziausiai! Tikiu, kad uzvarysi ^^

    AtsakytiPanaikinti