pirmadienis, liepos 27, 2009

plinku o__o;;

Prasti popieriai su mano plaukais. Aš nežinau kas nutiko, bet staiga jie pradėjo taip slinkt, kad jų pilna visur! Po maudynių - kuokštai, ryte atsibudus ant pagalvės - kuokštai, šukuojantis plaukus - kuokštai. Man jau nebejuokinga. Aš jau ranka palietus jaučiu kiek mažai jų liko. Mano plaukai gi buvo tokie stori, o dabar.. kai susirišu į uodegą, tai graudu žiūrėt. Mama jau net nebeleidžia rištis plaukų, kad neišpeščiau dar daugiau. Ir krč man šią savaitę juos būtinai reik dažyt, nes negaliu taip šeštadienį atrodyt. Bet kad pize kaze, jei aš dar juos dažysiu, tai pipiec bus! Jau kuris laikas stengiuos nenaudot tiesinimo žnyplių, kad dar blogiau nebūtų. Nebežinau, ką daryt. Nenoriu būt viena iš tų panų su trim plaukais ant galvos :( Pamenat, panos, kai sakėt kad su mano plaukais galima laisvai daryt jrock šukuosenas? Aš bijau, kad prisikalbėjom :(
I'm scared :( And I want my hair to stay safely on my head :(

3 komentarai:

  1. Bleeeeeemba EIK PAS DERMATOLOGA IR GREITAI! Tu nelauk ir nejuokauk, taigi pasakyk mamai, kad paskolintu pinigu jei kokiem vaistam reikes, nes cia jau visai nejuokai, susigadinsi plaukus ir shakes bus. Ir shiaip, paziurek ka sakys dermatologas, truksta kokio vitamino ar panashiai, gali but, kad tavo organizmas nepasisavina to, ko reikia. Gali but ir del nervu, tu normaliai valgai???
    Zinok, plz nejuokauk, nueik pas gydytojus!!!

    AtsakytiPanaikinti
  2. Visiškai toje pačioje situacijoje ir panikoje.
    Dabar saujom ryju riešutus, nes kažkur užskaičiau, kad plaukams gerai, geriu kažkokį šmantalą ir kol kas jokio efekto.
    Mane tokie dalykai gąsdina iki ašarų. Laikykis... tuo tarpu aš savo ruožtu darysiu tą patį.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Pritariu Kaji,nueik aps dermatologa T^T blem,cia ritmai ne juokas TT^TT

    AtsakytiPanaikinti