pirmadienis, liepos 13, 2009

Išleistuvių reziumė

Na tiek tos reziumė ir galiu padaryt, kai vakarinėj daly nedalyvavau. Anyways.
Pilant lietui, vienoje rankoje laikant skėtį, kitoje krepšelį, o dantyse rožes šiaip ne taip nuklampojau iki mokyklos. Taip - klampojau. Buvau dar su basutėm, o per lietų pažliugusi žemė ir smėlis traukė vidun mano kojas. Biškelį nekas. Paskutinį kartą su Julium ir Džoniu (na Džonis nerūko, bet kompanija vis vien xD) supešėm po dūmą ir patraukėm link mokyklos. Nors ir lijo, nors ir buvau laabai plonai apsirengus, nebuvo šalta. Nežinau, čia gal iš nervinimosi :D O šiaip.. be jokios svarios priežasties jau nuo pat ryto mano nuotaika nebuvo itin gera. O dar bloga pasidarė ant tuščio skrandžio papešus, tai išvis.. lavonas :<
Gavom vinjetes. Kokybė, tai pipiec. Ir už tokį sh mokėt tokius pinigus??!! Nu blemba kai kurių dėsčiusių mokytojų nuotraukų iš viso nebuvo (kaip aš savo vaikam Morką parodysiu? xD), o kai kurios buvo tokios apverktinos kokybės, kad net sunku patikėt, jog kažkam šovė į galvą tokias dėt į VINJETĘ O____________o;; o viską apvainikavo auklėtojos foto, iš kvadračiukų liaudiškai tariant. Nu pipiec..
Dar pagalvojau, gal jums būtų indomu pamatyt mano klasę, tai štai. Ir pažiūrėkit kokia mano foto. Nu eik tu naktį, kodėl negimiau graži? xD Mama pražvengė iš jos visą vakarą.. T____T;;
Likau labai maloniai nustebinta, kai pamačiau link manęs su gėlėm ateinančią buvusią auklėtoją, dievaži, šis žmogus yra nuostabus. Profesionaliausias pedagogas, kurį man kada teko garbė sutikti. Moka ne tik išaiškinti savo dėstomą dalyką, bet ir tiek pat energijos atiduodanti bendravimui su mokiniais. Jai nereikia kelt balso, kad jos klausytųsi. Ji visada paguos, patars, išklausys, padrąsins ir nepaliks bėdoje. Ir visada tave prisimins. Geru žodžiu. Kad ir koks šiknius bebūtum. Jinai tas šviesulys, kuris man dar teikia vilties, jog mokyklose dar liko kompetetingu pedagogų <3
Jos žodžiai teikiant gėlę buvo: "Agne, išvažiuok į Japoniją. Girdi? Būtinai išvažiuok į Japoniją!". Suprask, atsilaikyk prieš didžiulį aplinkinių spaudimą ir daryk savo. Nežinau.. man net kažkaip drąsiau pasidarė, nes TOKS žmogus manim tiki.

O dieve ir vėl nusikalbu xD Čia gi apžvalga turėjo būt..
Šiaip pastebėjau tokį dalyką, kad išleistuvės, tai tokia proga, kurios metu nori nenori atsiskleidžia mokinių bei jų šeimų mentalitetas. Tereikia užmestį akį į abiturientės suknelę. O kokių tik neprisižiūrėjau.. Bet kaip taisyklė, kuo inteligentiškesnė šeima, tuo jos atžala mažiau išsidarkius, skoningai apsirengus be visokių triaukščių šukuosenų ir pamergių suknelių. Bet bent buvo juokinga :D Jaučiu kaime dar baisiau. Jei ką, nieko neturiu prieš kaimą. Bet tokia jau realybė, kad provincijoj daugiau provinciškai mąstančių individu. Just it.

O ką aš veikiau po dieninės ceremonijos?

Pasidariau skanią lazaniją *Q*

Pūčiau muilo burbulus (mama nemoka fotografuot, čia faktas)


Valgiau labai skanų tortą!


Genialumas paprastume :)


Beje visą dieną negaliu atsiklausyt "DIM" albumo. Na tiksliau dainos "13STAIRS[-]1". Aš ją dievinu!!!! O jau gitarų partijos! Ir visa dainos atmosfera! Belenką atiduočiau už progą jos paklausyti gyvai. Turbūt užsitransuočiau besitaškydama :D
Tik biškį gaila gazeboys, kad albumas nutekėjo anksčiau laiko. Jis turėjo pasirodyt 15d., o dauguma jį jau 12d. gavo parsisiųst. Na bet toks jau gyvenimas. Tegul savo staffus prasifiltruoja :D Ir priima mane!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą