trečiadienis, balandžio 15, 2009

ajajaj kas dabar bus..

Šaunuolė aš.. išgąsdinau jį.. Jis nebeatrašo. Ir nebeatrašys.. Pati sau susišiku ateitį savo durnom kalbom.. Man reik užsiūt burną ir nukapot pirštus.. ;x

7 komentarai:

  1. ei ! Palauk dar gal atrasys ! Nemanau kad ji isgazdinai! XD

    AtsakytiPanaikinti
  2. Jisai man pirma parase, kad is pradziu norejo i UK varyt, bet vis delto nuvyko i Kanada. tai as ji bandziau paguost, kad Kanadoj geriau. Nes UK lievas oras, kuris kenkia norint turet grazia sukuosena ir kad ten nemazai keistu diedu is pakistano kurie tave gali bet kada isreipint xD
    taip ne i tema... xD
    beje sveikinu ismokus komentarus rasyt! XD

    AtsakytiPanaikinti
  3. ei,gal ne prie PC jis, gal dar kas, palauk :D man tai linksma zinute,ko cia parinies :D palauk dar,nedaryk skubotu isvadu! ^^

    AtsakytiPanaikinti
  4. man tokia nuojauta, kad jis po to mano angliska teksta verciasi su online translater'iu, tai net bijau pagalvot, ka jam ten isverte xDDD

    AtsakytiPanaikinti
  5. LOL XDD ei, bet tu parasei tiesa! XD Musu anglu mokytoja tokia kieta, kad ji pripasakojo apie tuos dedes UK su visais efektais ir ju kalba XD lol
    manau, akd atrasys....Na o jei jis naudoja translateri....vargsas XDDDDD;;;;

    AtsakytiPanaikinti
  6. nu man toks itarimas, nes pas ji kazkaip keistai itin japoniskai isdeliota zodziu seka buna vietomis.. ech.. XD

    AtsakytiPanaikinti
  7. hahahah XDDD itarimai pagristi XDD as irgi itarineciau XD
    Nors translateriu kalba tokia, jog norint ja iskaityti reikai buti genijumiXD Lol as jos nesuprantu *dork*
    ne translater kalba kazkoks siaubas ><;;

    AtsakytiPanaikinti