penktadienis, balandžio 17, 2009

ku kū

Aj beje sakiau, jei kada man iš šventosios dvasios gimtų vaikas, ir dar berniukas, tai noriu, kad jis būtų hokėjistu.
Čia mano sena svajonė..

4 komentarai:

  1. O jei ne is sventosios dvasios,kas tada? :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. Na tada dar tektų tartis su tėveliu, bet aš jam, manau, vis vien įrodyčiau, kad ledo ritulys geriau už beisbolą xD

    AtsakytiPanaikinti
  3. beisbolas XDDD bet matai,beisbolas tarp japonu kruta, o jei ten gyvensi,tai jei tavo vaikas zais beisbola - tai bus woooooooooooow *everyone's happy* Bah,tada jamciau soccer ♥ *w*

    AtsakytiPanaikinti
  4. Fuuuuj man beisbolininkų uniformos kelią pasibjaurėjimą.
    Aš turėsiu sniego vaikį.
    Dar leisčiau su snieglente treniruotis, bet jei gyvensiu Tokijuj, tai nebus kur XD

    AtsakytiPanaikinti