šeštadienis, balandžio 25, 2009

nesąmonės (tęsinys)

Aš dar nebaigiau, kalės :D (man ro čia bernai neužsuka XD)

Šiandien mama klausia:
- O tu vat jei nebūtum gimus Lietuvoj.. Kur tada norėtum?
- Nu Suomijoj.. Japonijoj..
- Aš tai žinai, kai dar sovietų laikais ne daug užsienietiškų filmų rodydavo, tai man labai patiko Indija.
- Ką tu šiukšlyno nemačius?
- Ne nu indės tuose filmuose ten taip raitės.. šoko.. tokios putlutės.. tamsios visos.. uoj kokios jos man gražios..


Nusidažyk smala veidą ir būsi stora besirangančia inde, mama :D

Kadangi mane šiandien užklupo netikėta diarėja. Taip, žmonės, aš irgi šiku! :D Visai kaip jūs! :D
Tai sėdėjau namie, kai t4vai važiavo pas gimines lauktuvių iš Prancūzijos atsiimt.
Mama čia prieš porą valandų atnešė dėžutę visokių skonių sūrių.
Liepė visus paragaut. Spardžiaus, bet kaip visada teko nusileist jai.. >_>"
Du buvo tokie šlykštūs, kad teko išspjaut.
Pzda, bet taip deduos į burną. Pradedu kramtyt, ir man tas skonis pasirodė lyg aš ką tik būčiau susikišus į gerklę aie plaukuotą ir prakaituotą pažastį :D (nu grynai pažiūrėkit History of the studs 2007, ir suprasit, apie ką aš). po to tas skonis persimainė į surūgusių kojinių kvapą..
pusvalandį sėdėjau su tokiu jausmu, lyg kažkas būtų ką tik prišikęs burnon :D

Beje, kas nematė dar cartoon KAT-TUN #106, pažiūrėkit. Aš antrą dieną jau kaip žiūriu vis iš naujo, nes žiauriai juokingos vestuvės tipo :D
Ypač patiko Nakamaru klyksmas :D
Be to nemaniau, kad Kame moka taip juokingai piešti :D (mandarinai ir golfo lazdos nesiskaito :D)
I don't wanna lose control but I'm falling..~~ asleep :D

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą