antradienis, balandžio 21, 2009

Jikei Gakuen

Jėzau vajėzau, net galva apsisuko! Man rodos radau savo svajonių mokyklą!
Kas svarbiausia, jų reikalavimai nėra man neįvykdomi. Žinoma, smulkmenos gali paaiškėti tik jau duodant paraišką, bet jų saitas manęs tikrai neišgąsdino. Svarbu būt baigus 12kl., bet neužsimenama, kokiais rezultatais ir pan. :D Ir dar reikia turėt pažymėjimą, kad išlaikei tam tikrą japonų kalbos testą, bet jei neturi jo, tai per 6 mėnesius Japonijoj gali praeit specialų kursą, ir tada bandyt stot.
Patrauklių studijų variantų tiek daug, kad prireiks laiko apsispręst, ko aš labiausiai noriu.. O noriu aš visko! visko! visko!
Dieve dieve.. taip skaitau jų puslapį ir net skrandis vartosi, nes nu grynai jei įstočiau tenais, tai galėčiau po to dirbti, kas man tikrai įdomu ir patinka.. Turėčiau pavydėtiną gyvenimą, ir visokios kalės graužtųsi nagus, kad aš laiminga :D

Jikei gakuen.

3 komentarai:

  1. ooo!!! Pirmas ispudis tai WOW! ir yra visi kursai, kuriu noretum *w*
    Butinai bandyk! *o*

    AtsakytiPanaikinti
  2. GO GO GO!!! Busi nuosava musu roko zvaigzde XD

    AtsakytiPanaikinti
  3. OMG~~♥~Kokia kruta mokykla ♥ Eina sau! O tas JP testas tai ale Jp IELTS. As dariau akzkada 4 lygi,tai nera lb sunku,latve,lenkes ir itale ketino darytis 3 lygio, o tau tai mokyklai 2 reikia, tai reikia pasimokyt bet bunant JP viskas n kartu greiciau eisis (tik kanji mokytis reiks ;/) bet zjbsssssssssssss♥

    AtsakytiPanaikinti