trečiadienis, balandžio 22, 2009

Havana!~

Taigi.. prieš porą valandų apturėjau anglų įskaitą.
Aišku, pasirodžiau žemiau savo galimybių. Bet man taip visada nutinka, kai atsiskaitinėjimai vyksta žodžiu. Prižadėjom sau su Lina, kad nešnekėsim greitai, kad girdėtume, ką šnekame ir klaidų nedarytume, bet jaudulys daro savo. Sėdi prieš mokytoją, bijai net įkvėpt, kad tik pauzė nesusidarytų ir šneki tokiu nevaldomu minčių srautu. Taigi klaidų buvo ne mažai. O dar kas juokingiausia, taip dreba viskas, tuo pačiu ir liežuvis, kad pradėjau varyt kažkokiu engrishu, ir vietoj the tart ze ir pan :D :D :D nu čystai taip baisu buvo, kad vos savo pavardę be klaidų jom pasakiau :D dar saulė labai švietė, tai išraudau dar labiau..
Aj dar po monologo, kurio tema buvo "Meeting with friends", manęs Novikova (vertintoja) paklausė "do you interact with people in English online?" o aš visiškai klausimo jokio nesitikėjau, ir taaaaip išmušė iš vėžių. sėdžiu, o galvoj taip tuščia tuščia.. tada galvoju "ji čia turi omeny online tai internetu? omg ką online reiškia???" ašen tokia pasimečiau, tai gerai, kad ryžutė (anglų k. mokytoja) mane išgelbėjo. sako "do you interact just on the internet or you meet.." *ji nespėja pabaigt* YES MEET. MEET! I meet some foreign students and go to have a cup of cofee and show them the city.
Novikova: "aaaah. ok. I was just nosy" *išmeta grin'ą*
aš tokia: "oh well. ok. I was just wondering if I made some mistakes in my monologue so you had to ask me.." <--- bet čia buvo tai, ką aš turėjau pasakyt, o gavos "oh I maybe did mistakes and you asked me hehehe" :D :D nu žiauru. žiauru!
girdėjau, kad geras mokinys gavo vakar 4 iš įskaitos. nu tai faina :D
Aj dar reikėjo pašnekėt apie savo draugą, tipo apibūdint, tai pirma šovus mintis buvo, kad geriausia šnekėt apie Norgailę. ir nesuklydau. mokytojom labai patiko, kad "she's a natural type of girl. she doesn't wear a lot of make-up. she's got nice long blond hair. she's very joyful, and a carrying person. you can always trust her.. and and.. call her in the middle of the night and she will help you.. and eee.. she's very smart. she even attended the interview in Oxford.. and she's learning Japanese language so we do have lots of in common and .. and.. yeah.. well.. nice :D"
Tai iš ryžutės reakcijos supratau, kad Norgailė jai gerą įspūdį padarė, tik nežinau kaip su Novikova :D
aj.. valgyt noriu dabar. mama pasikvietė kažkokią bendradarbę į namus (čystai jai protiškai kenkia priverstinės atostogos), tai negaliu iš kambario išeit taip atrodydama :D
rytoj, pasirodo, ji su mano krikšto tėvais važiuoja vakare į Panevėžį. Į koncertą. Bus net mano dėdė su teta. Galvojau gal koks lievas koncas kokio Mojisejevo ar Bilano :D bet pasirodo, bus gyva kubietiška muzika. Krikšto tėtis nemokamai bilietų parovė.. blem.. aš irgi labai noriu.. bet turbūt bilietų daugiau neturi. mama sako galiu vietoj jos važiuot, bet aš tikrai jai taip pašikt nenoriu. Jai ir tai reik prasiblaškyt, į jokius koncertus nevaikšto. O aš dar jauna, dar prisilakstysiu į renginius užsienyje.
Na gal dar bus bilietas. O jei ką, gal išeis dar nusipirkt tiketoj..
Ech kaip pavydėsiu jei ji be manęs važiuos :D
Nu jūs pažiūrėkit:


Aš taip norėčiau gyvai išgirst Lotynų Amerikos muziką! Čystai pasijausčiau kaip kokiam meksikietiškam seriale :D O ir šiaip pamenu kaip patiko "Purvini šokiai.Havanos naktys.". Kuba gi kala į klyną!
Aš tikrai durna :D

2 komentarai:

  1. mano mama eis į tą koncą~ o aš kažkodėl atsisakiau, kai klausė ar noriu kartu >.<

    AtsakytiPanaikinti
  2. T_______________T omo~~~about me...? T__T *teary eyes* T___T *sighs*


    P.s. Lotynu muzika ftw♥

    AtsakytiPanaikinti