antradienis, balandžio 21, 2009

nurauta diena

Įdomu, kokios rytoj bus anglų įskaitos temos, nes šiandien žmonės atsiskaitinėjo iš tų, kurias gavau, kaip nulaužtas.. hmmm..
Kai saulutė už lango šviečia, bet tingi eit į lauką. Ir kai jaudulys nori prasibraut tau į smegenis, labai gerai padeda šita dainelė, kurios link'ą jums duosiu. Net diena šviesesnė atrodo :D
http://www.4shared.com/file/100576904/ca459ba/2_online.html

Beje vokalisto labai įdomus balsas. Ypač tai atsiskleidžia, kai dainuoja 'kudasai' ^__^


Aj dar šiandien sapnavau cruciare. Kad atseit gyvenam vienoj laiptinėj. Aš kažką veikiau prie savo durų iš ryto, o jinai nulipo laiptais patikrint pašto dėžutės ir atnešė man prie laiptų tris dėžes šokolado, kuriuos ką tik gavo :D
O aš svajojau kaip darausi havajų picą tuo momentu.. :D


Va jum pabaigai nurauta panda :D :D :D

Photobucket




Koks keistas jausmas, kai man gera nuotaika.. Aš taip nepratus :D

2 komentarai:

  1. hahahah XDDDDD matos apie ka mes dazniausiai snekam - pastas XDD O sokoladu, tkr pasidalinciau. nlb ji megstu ^^
    Bet kaip smagu, kad uzsapnavai mane ^^

    AtsakytiPanaikinti
  2. haha, kruta :D Man patinka tavo blogás,ypac kai daznai rasai ^___^♥ Panda total LOL :D

    AtsakytiPanaikinti