antradienis, balandžio 28, 2009

capsule

Heh visą savaitę klausausi bumčikų..
Kaune nugirdau LIAR GAME OST'ą, patiko ką išgirdau, ir sumaniau atsisiųst. Nuostabybė~~~ antras OST'as pagal mėgiamumą po LIFE.
Šiaip keista, nes pirmą kartą atsisiunčiau OST'ą anksčiau nei pažiūrėjus dramą :D
Taigi vaigi.. labiausiai patiko Prologue, LIAR GAME, Electrode Spark 0101 ir Breakthrough. O OST'o kūrėjas 中田ヤスタカ. Genius, o ne vyras! Žmogus žinantis, ką daro. I think I fell in love with another man :D blem per daug jau tų idol'ų mano sąraše.. nebežinosiu pas katrą bėgt, kai nuvyksiu į Japoniją :D
Labai miela laidelė su juo. Beje, pasirodo, žinau vedėją. Jinai kažkada cartoon KAT-TUN laidoj buvo kaip svečias. Myliu tą panikę! :)
Čia Nakata rodo, ką galima išdarinėt su balsu ^^


Ech myliu talentingus vyrus, kurie dar priedo prie žmonių yra mieli, santūrūs ir pagarbūs ^___^ Ir kuo toliau, tuo labiau įsitikinu, kad mane sex bombos gražuoliai atgraso.. man užtenka simpatiško žmogaus. Bet ir tas simpatiškas manęs neimtų, tai koks skirtumas dabar :D

Juokingiausia, kad jo tą grupę "capsule" aš iš matymo žinojau, nes vienas vaikinas, su panašiu muzikos skoniu į mano, juos labai klauso, tai tos panos veidas man labai įsirėžė į atmintį.





Kyaaaahhh John Paul Young žodžiais... LOVE IS IN THE AIR!~ :D

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą