penktadienis, balandžio 24, 2009

Suomiai kala į klyną :D

*pasižiūri į 45 lt apsilankymus per nepilnas 5d.* wtf aš maniau, kad mano niekam tikusį ir neįdomų blog'ą stalkina nebent kokie 5 žmonės. ne daugiau :D
geriau eitumėt kokį science žurnalą paskaityt :D laiką tik gaištat :D

eto... čystai man kažkas su muzikiniu skoniu daros nebegerai. pamenu, kai prieš mėnesį ar kada čia, pasižiūrėjau ką Suomija siunčia į Euroviziją, tai vos neapsimyžau iš nuostabos, nes nu.. aš kaip ir visada tikėjaus metalistų kokių nors, o ten toks euro beat'as kala :D :D likau išsižiojus. o šiandien užsimaniau atsisiųst šitą dainą kažkodėl. ir... dabar taškausi jai begrojant :D meninės vertės 0, bet mane veža :D

Just look. Geras klipas, beje, guli ten krč ant asfalto... Patiko :D



Nu va, žodžiu, gerai kala :D

Ech miego jau noriu, taip tai papasakočiau apie vakarykštį koncertą. Na gal kitą kartą. Ir apie panelę, kurią šiandien žostkai apliejau nuo galvos iki kojų (kaip per kokį banalų filmą žinot.. tai vat būtent taip buvo :D), sekmadienį pašnekėsiu. Iki! :D

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą