pirmadienis, balandžio 13, 2009

auksinis inbox'as

Ok kaip čia neapsisiusiojus.. (ne, žmonės, su mano pūsle viskas gerai :D)
Naujausios žinios. Po visų blogybių juk turėjo atsitikt kažkas gero, kad nenuprotėčiau. Toks dėsnis, ar ne? Ir atsitiko!
Šiandien iš ryto (jei 14h galima pavadint rytu) įsijungiau last.fm, ir o varge!
Iš pradžių, pamačiusi, kad kažkas parašė man į inbox'ą, galvojau vėl tas marozas knisa protą, kad jo nuožiūra, klausausi japanese emo shit. Jo valia rinktis būt debilu ar ne. Jei jam taip gerai, aš negaliu nieko padaryt..
Kur aš čia baigiau?
Tai vat galvojau vėl tas marozas kabinėjasi, BET. Gavau trumpą žinutę iš vienos mano mėgiamiausių grupių gitaristo(kurios negaliu taip akivaizdžiai čia minėti, nes jisai belenkada gali įsijungt mano blog'ą. Atsiverskit last.fm'ą, ten ji pas mane 16-a.), su padėka, jog klausau jo grupės. Ir omg yra už ką dėkot, nes jie tokie biškį, kaip čia pasakius unpopular, tai ašen tikriausiai daugiausia jų perklausius esu už visus :D Reakcija, aišku, natūrali. Kai susivirškino ką tik gauta informacija, pašokau nuo kėdės ir pradėjau klykaut nesavu balsu. Gerai, kad kaimynai pripratę ir nekviečia policijos. Tada nubėgau į balkoną parūkyt, kad nusiraminčiau. Rankos taip drebėjo, kad vos nulaikiau savo kent'ą.
Dabar visą dieną suku galvą, ką čia tokio mandro atrašyt, kad jisai norėtų ir toliau su manim bendrauti. Visgi pažintys mano ateičiai būtų netgi labai į naudą.
Ech tik gaila, kad jo abi grupės, kurias žinau, iširo, o pats jis persikėlė į Kanadą. Tik nežinau ar ilgam.
Eik sau eik sau eik sau...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą